Calul balan isi cauta poteci noi – sau de vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km
Mecanic-tehnic nu are nici o problema. Estetic are zgarieturi pe ici-colo, nimic grav dar exista, nu a fost re-vopsita.
Nu am facut off-road cu ea, am mers pe sosele secundare si virajate – adica locurile unde se simte si ea, si eu, cel mai bine. A fost folosita exclusiv pentru touring, practic o vacanta catre Nordkapp (13.000Km), una catre sud (Croatia, 3.500Km) si fo 2-3 ture prin Romania. Mai toate is descrise aici, pe blog (sau in curs de :P).
– discuri frana EBC, au mai putin de 5.000 de Km
– ulei (Motul 7100 10W40), filtre si placute frana (Carbon Lorraine) schimbate acum 5.000Km
– schimbat rulment roata spate, tampoanele in stare foarte buna, acum 6.000Km
– service furca, verificat joc supape (in parametri), verificat corpuri acceleratie (in parametri), verificat/reglat TPS, verificat rulmenti jug, acum mai putin de 500Km
– twin-spark – 2 bujii per cilindru
– ABS fata-spate
– scut motor/bug spoiler de plastic
– alternator de 400 wati
– semnalizatoare de culoare alba
– protectii maini – handguards
– protectie lant
– fork brace – ajuta semnificativ la reducerea flexarii bratelor furcii
– crash-bar Givi
– suporti side si top case Givi mono-key
– anvelope Continental Trail Attack 2, DOT 2013 – mai merg minim 4-5.000 de Km, eu le-am folosit cam 6-7.000 Km
– parbriz MRA Vario Touring Screen
– cric central
– arc amortizor spate Hyperpro – heavy-duty (plus cel original)
– releu de incarcare schimbat cu Shindengen SH775 (plus original)
– proiectoare LED
– becuri LED peste tot mai putin semnalizari
– manere incalzite (plus cele originale)
– incalzire in sa
– sa retapitata pentru confort si aderenta suplimentara
– 2 prize 12V, una in bord dublu-USB (1A si 2A) si una normala sub sa
– afisaj volt-metru si amper-metru
– afisaj treapta de viteza
– placa de relee si sigurante: toti consumatorii suplimentari de mai sus au fost conectati la o placa de relee in asa fel incat alimentarea este activata numai dupa pornirea motorului
– kit coborare scarite, mai jos cu 2,5cm
– kit inaltare de ghidon, mai inalt cu 2,5cm
– set scut radiator ulei si radiator lichid de racire
– organizator cabluri si suport in bord pentru prize 12V si afisaje
– bara suport aditional in bord pentru camera, GPS, etc
– ungator automat de lant – Scottoiler Louis Special
– valva scurgere ulei, permite schimbul de ulei fara sa desfaci busonul (plus busonul original)
– valve roti metalice, suporta senzori presiune externi
– folie reflectorizanta – pe top-case si cutiile laterale, de culoare galbena
– maner acceleratie schimbat cu model reglabil, cel de ambreiaj nu s-a potrivit (plus original)
– inmatriculata in RO pe persoana fizica, fiscal oricand este necesar
– ITP valabil pana in Iunie 2018, RCA Martie 2018
– se poate vedea/testa in Cluj-Napoca
– set cutii side si top-case Givi TREKKER (TRK33 + TRK46 + TRK52), plus suport spate pentru top-case (un total de 131L spatiu de stocare) –
salut. spune-mi putin despre hyperpro. se simte? poti incarca mai mult motorul? se merita sa schimb si arcurile pe fata cu hyperpro preogresiv? si noi calatorim in 2 si mai e nevoie de una alta si mereu e greu sa sacrifici cate o chestie fiindca e grea…
Salutare. Hmmm, numai de bine despre Hyper-Pro, dar totusi sa nu te astepti la minuni. Se descurca mai bine cu incarcare mare, asta clar. Era nevoie sa strang preload-ul mai putin cu aproximativ un sfert fata de arcul standard, fara vreo diferenta in tinuta de mers. Deci da, se simt, spatele este mai ferm chiar daca ai incarcare mare si in plus nu s-a mai intamplat sa dau de capatul cursei amortizorului, chiar la gropi maricele luate cu viteza.
De arcurile de fata nu pot sa-ti spun din proprie experienta, dar erau pe lista scurta de modificari pe anul asta. Daca nu schimb mobra, asta va fi prima chestie de care ma ocup.
PS – Hahaha, acum am vazut ca avem fix aceeasi mobra. Sa va duca cu spor pe unde va taie gandul, cum ne-o dus si pe noi. Ai ales bine ;).